Treballant amb les solucions de negoci al cloud de Microsoft tindràs accés a eines que fomenten la col·laboració i ajuden a evitar sitges d’informació, dos puntals del treball en remot que ha vingut per a quedar-se. Semblava que en els mesos amb un confinament més estricte el teletreball era l’única manera de poder continuar treballant i tirant endavant els negocis, però hem vist que en la majoria de casos no ha afectat la productivitat i ha reobert el debat de la conciliació familiar com a benefici addicional per a motivar als empleats. Pel que tot apunta que el teletreball conviurà amb el treball presencial en escenaris híbrids de treball.

El treball presencial per a mantenir la cultura empresarial i consciència de grup i el treball en remot per a millorar la conciliació familiar. En aquests nous entorns de treball es necessiten eines que ajudin a poder realitzar tots aquests canvis. Treballar amb solucions allotjades en el cloud com Business Central o Microsoft Teams faciliten les connexiones des de qualsevol lloc i fomenten augmentar la cooperació entre companys ja no sols quan estan dispersos sinó en la pròpia oficina. Implantar solucions amb aquesta visió ajuden per exemple al fet que tota l’empresa sàpiga la disponibilitat de tots els integrants d’una reunió i gravar les sessiones per a crear una documentació de valor per a futures incorporacions, buscar converses o documents fàcilment sense tenir-los dispersos en diferents eines, revisar informes de tot l’equip accessibles per a tots i disposats d’una manera més visual per a arribar a conclusions més precises; en definitiva per a poder realitzar un seguiment del progrés de l’equip, un dels punts clau per a desestimar el treball en remot. Simplement amb la confiança és difícil que es pugui sostenir aquest model, es necessiten punts de control menys espaiats en el temps i noves maneres de saber si estem avançant com a equip i empresa. L’accés a tota la informació de manera fàcil i la correcta visualització del progrés destacant els punts clau són necessaris perquè entorns de treball híbrid tinguin èxit. Treballar amb aplicacions pensades ja per a aquest objectiu ajudarà sobretot en aquests inicis i a fer el pas en les PIMES.

Realitzar aquests canvis ajudarà a tots els departaments de la nostra empresa:

Marketing

Crea estratègies, comparteix i col·labora en temps real per a coordinar les activitats de llançament al mercat i ofereix campanyes a les parts interessades internes i externes.

Vendes

Escriu i comparteix propostes fàcilment en línia amb els membres de l’equip i les parts interessades clau. Administra la planificació de vendes, la capacitació i la preparació de vendes, tot en un sol lloc.

Finances

Reuneix les dades de rendiment financer i informe d’ells sense problemes en un sol lloc amb aplicacions integrades i funcions per a compartir.

Recursos humans

Administra recursos en tota l’organització respecte a reclutament, capacitació i revisions amb accés ràpid a la configuració de control i ús compartit d’arxius.

Tecnologies de la informació

Transforma la planificació i execució de IT amb canals de comunicació organitzats i la capacitat de col·laborar instantàniament amb els teus companys d’equip.

Enginyeria

Mou-te ràpidament entre la idea, el desenvolupament i la implementació amb eines integrades per a desenvolupadors.

Administració de projectes

Administra digitalment als interessats, eines, pressupostos, ressenyes del projecte i comentaris.