Preus Llicències
OLIVIA OUTILS és una capa de funcionalitat estàndard que respon a les necessitats de la majoria d’empreses, i evita haver d’invertir temps i diners a fer allò que la nostra experiència ens ha demostrat que és necessari, sempre. Et preguntaràs, i per què no ho incorpora d’inici? Perquè, Business Central és així, no ho hem inventat nosaltres. En altres situacions hauries de demanar-ho mitjançant personalitzacions i probablement costos addicionals. Gràcies a OLIVIA OUTILS ho tindràs disponible des del primer dia que comencis a treballar amb el teu nou ERP.
Producte en constant evolució que va incorporant totes aquelles funcionalitats que anem detectant que necessita més del 25% d’usuaris de Business Central. Recollim les peticions dels nostres clients i les afegim a OLIVIA OUTILS mitjançant fàcils actualitzacions. T’informarem quan estiguin disponibles i t’enviarem tota la documentació necessària perquè ho afegeixis en el teu dia a dia de treball.
Si tries qualsevol dels dos plans, començaràs a treballar des de l’inici amb tota la funcionalitat que milers d’usuaris de Business Central han sol·licitat incorporar per a cobrir el dia a dia de la seva empresa. Gràcies a la nostra experiència en implantacions en PIMES i grans empreses, hem recopilat tot allò que creiem que és necessari per a una vegada pujats les teves dades puguis a treballar amb tota normalitat.
Pots adquirir OLIVIA OUTILS com qualsevol dels nostres clients. És una APP que pot conviure amb llicències de Business Central de partners diferents. La filosofia actual de Microsoft és brindar d’aplicacions que ampliïn la funcionalitat de Business Central que no interfereixin en el nucli de l’eina.
DESCRIPCIÓ
Ampliació de funcionalitat per a poder assignar fins a tres descomptes per línia, i triar els tipus de càlcul lineal o en cascada d’aquests. Aquesta funcionalitat pot ser aplicada per a cada client en concret, o per a tots de manera genèrica.
FUNCIONALITAT
L’extensió del model descomptes de vendes d’aquesta funcionalitat estesa permet aplicar fins a tres descomptes per la línia de venda, i amb quatre opcions variables de fórmules de càlcul que finalment s’agruparan en el camp de descompte per línia de l’estàndard de Business Central. L’aplicació d’aquests descomptes es pot configurar a nivell de vendes, activant o desactivant i assignant el valor per defecte, que s’establiria per a tots els documents de manera genèrica. En un nivell més detallat, si es desitja, es pot assignar el valor al client, i en aquest cas aquest paràmetre prevaldrà sobre el que s’estableix en la configuració general. A més, en última instància, podrà ser especialment modificat directament a la línia de venda.
BENEFICIS
DESCRIPCIÓ
Ampliació de funcionalitat per a poder assignar fins a tres descomptes per línia, i triar els tipus de càlcul lineal o en cascada d’aquests. Aquesta funcionalitat pot ser aplicada per a cada proveïdor en concret, o per a tots de manera genèrica.
FUNCIONALITAT
L’extensió del model descomptes de compres d’aquesta funcionalitat permet aplicar fins a tres descomptes per la línia de compra, i amb quatre opcions variables de fórmules de càlcul que finalment s’agruparan en el camp de descompte per línia de l’estàndard de Business Central. L’aplicació d’aquests descomptes es pot configurar a nivell de compres, activant o desactivant i assignant el valor per defecte, que s’establiria per a tots els documents de manera genèrica. En un nivell més detallat, si es desitja, es pot assignar el valor al proveïdor, i en aquest cas aquest paràmetre prevaldrà sobre el que s’estableix en la configuració general. A més, en última instància, podrà ser especialment modificat directament a la línia de compra.
BENEFICIS
DESCRIPCIÓ
Seleccionar per configuració de la fitxa client si desitgem que els documents d’albarans siguin valorats o no valorats.
La funcionalitat estàndard de BC només ofereix albarà sense valorar. Molts usuaris necessiten que els albarans siguin valorats, si no és en tots els clients, almenys en alguns d’ells.
FUNCIONALITAT
Des de la fitxa de client, marcant un camp tipus check, podrem configurar si desitgem que els documents generats per l’albarà de vendes siguin valorats o, tal com ens ofereix l’estàndard de Business Central, no valorats. En marcar o desmarcar el camp, automàticament el sistema actua segons l’opció triada.
BENEFICIS
DESCRIPCIÓ
Possibilitat de configurar comentaris per a a nivell de cada client, podent ser personalitzats, establint automatismes sobre com i on es mostraran en els circuits de venda.
FUNCIONALITAT
Mitjançant aquesta extensió, l’usuari podrà definir en els diferents circuits de venda, on i com s’informarà dels comentaris per un client. Podrà marcar a quin d’ells es traspassaran, si s’hauran de notificar a l’usuari o en cas d’utilitzar informes personalitzats, i desitgéssim que apareguin a nivell de comentaris, podrà decidir en quins documents volem que apareguin.
Podrà assignar un termini de validesa per a cada comentari, de manera que el sistema automàticament decidirà si correspon o no aplicar-los. Per a configurar aquesta funcionalitat es realitzarà des de la mateixa fitxa de client, en comentaris, i assignant el codi comentari (Fig.1) prèviament creat en la llista de codis de comentari
(Fig.2)
(Fig.1)
(Fig.2)
DESCRIPCIÓ
Aquesta extensió creada per OLIVIA, ofereix un ampli conjunt de documents estàndard, amb formats adaptats estèticament als requeriments més habituals de l’empresa. Els formats que proporciona BC de manera nativa, requereixen gairebé sempre d’adaptacions mitjançant programació. La nostra experiència ens ha demostrat que els documents que proporcionem mitjançant aquesta extensió s’adapten molt millor a les necessitats de les empreses.
En l’actualitat, aquest mòdul inclou dos formats a triar, i dins de cada format trobarà un conjunt complet de documents amb una imatge uniformada. En algun format, fins i tot, podrà triar els colors bàsics per a fer-los més idonis als seus gustos o necessitats.
Vostè podrà triar el disseny de format que desitja utilitzar en la seva empresa, i tots els documents utilitzaran el format triat.
Si vostè posseeix l’extensió “Albaran Valorat by OLIVIA”, aquest mòdul el tindrà en compte per a oferir el document adequat en funció de l’elecció que hagi triat.
FORMAT 1 BÀSIC
FORMAT 2 BÀSIC
DESCRIPCIÓ
Aquesta funcionalitat li permetrà decidir de manera senzilla si desitja que en els històrics de vendes i compres, així com per a albarans i factures apareguin únicament aquelles línies que corresponen a les quantitats finalment enviades i/o facturades. En el cas estàndard de BC, aquests documents relacionen sempre, també, les línies amb quantitats lliurades (albarans) o facturades (factures) a zero, fet que a molts usuaris els resulta incòmode.
FUNCIONALITAT
ACVRS d’Olivia permet, mitjançant una configuració bàsica de compres i vendes, indicar si en albarans, factures o per tots dos, en cas d’operacions parcials, desitgem ometre les línies a 0, tant en l’històric com en l’informe d’albarà o factura que es genera.
BENEFICIS
DESCRIPCIÓ
Automatitzar el càlcul de les retencions d’IRPF en les factures de proveïdors i facilitar l’obtenció de dades necessàries per a emplenar els models oficials. La funcionalitat estàndard de BC no contempla aquesta gestió, que en molts casos pot resultar molt convenient per a la majoria d’empreses.
FUNCIONALITAT
Aquesta extensió de funcionalitat, permet que mitjançant una configuració dels proveïdors de serveis i els grups comptables d’IRPF, automatitzar el càlcul de la línia d’aplicació d’IRPF. Aquest càlcul estarà basat en el percentatge del grup registro indicat i que tingui seleccionat el proveïdor en la seva fitxa, de la mateixa manera que podrem indicar si el càlcul es realitza sobre l’import basi o sobre l’import més IVA. En el moment en què es registri la factura de compra o es realitzi una vista prèvia al registre observarem com s’afegeix automàticament la línia tipus compta amb quantitat negativa i import calculat basat en la configuració esmentada. Es disposa també de pàgines de consulta per a moviments IRPF per proveïdor, navegació de moviments IRPF generats en la factura i un informe exportable.
BENEFICIS
Traçar el nom dels clients i proveïdors en tots els documents de cartera. Actualment, només es traça el codi de client/proveïdor en els documento a pagar/cobrar, en les remeses o ordres de pagament o en els documento tancats. Doncs bé, per a facilitar la visualització d’aquesta informació a l’usuari de manera directa, s’ha afegit el nom del client i el proveïdor en tota la cartera de pagament i cobraments.
Hi ha clients que sovint ens demanen que volen que compti en les seves vendes el seu codi de comanda, i no sols això, sinó que a vegades volen que per a més d’una comanda indiquem un mateix codi seu, per exemple, quan ells volen distingir per a quin punt de lliurament ho estan demanant, per a quin departament, etc.
Per aquest motiu, hem afegit la possibilitat d’indicar a nivell de client si és obligatori introduir el codi de la seva comanda i si aquest ha de tenir continuïtat en més d’una comanda, tenir-lo emmagatzemat en un manteniment per a poder seleccionar-lo i assegurar-nos de no equivocar-nos en introduir aquest codi.
Amb l’objectiu de fer aquestes funcionalitats noves al voltant de la versió estàndard, s’ha realitzat usant un camp susceptible d’usar-se, el número extern – que ens permetrà després navegar per aquest camp en tot el ERP – o la seva/la nostra referència, que podrem indicar amb quina dels dos voldrem que s’apliqui aquesta funcionalitat.
Incloure línies no inventariables (comptes comptables, productes, serveis, recursos, etc.) de manera automàtica quan se serveix els productes que sí que ho són.
Business Central permet línies per a indicar els ports, serveis de muntatge etc. que van lligades a la venda dels productes amb estoc que gestiona el magatzem. El magatzem, lògicament, només gestiona articles inventariables. Podrem indicar conceptes volem que es donin per realitzat en el lliurament del producte.
La “Inversió del Subjecte Passiu” o ISP és com el seu nom indica l’acció d’invertir el subjecte passiu, és a dir, que l’obligat a ingressar l’IVA a Hisenda no serà qui emet la factura sinó qui la rep. El venedor haurà de crear una factura sense incloure l’IVA, però amb la resta de dades de la factura (dades identificatives de les parts i els imports). La base imposable i el total de la factura haurien d’aparèixer però tindran el mateix import a no portar IVA.
És per a aquestes ocasions, que s’ha dotat a la funcionalitat del Iva estàndard aquest tipus que a més, quan s’aplica escriu automàticament el text obligatori informant que la venda aquest acolliment al regim de ISP. Aquesta frase és configurable i per tant serviria també per al règim de béns usats.
Traça tota la informació dels documento origen als documents finals de manera que de manera fàcil podem saber la relació entre ells:
Compres:
Històric Albarà: Afegir a la capçalera i a les línies els següents camps: Número de demanat/Número Demanat Proveïdor. I a més a les línies, el número de comanda oberta i número de comanda Oberta.
Quan fem l’albarà, sigui per on sigui (des de la comanda de compres o registrant una recepció), s’haurien de traçar aquests camps tant a la capçalera com les línies, a les línies tenim a més la informació de la comanda oberta.
Històric Factura: Només a les línies, traçar tots els camps anteriors més el número d’albarà.
Tant si facturem des de la comanda o amb “Portar albarans”, ens ha d’agafar tota la informació en el temporal de factures i després traçar-lo a l’històric.
Vendes:
Històric Albarà: Afegir a la capçalera i a les línies els següents camps: Número de demanat/Número document extern/ La seva/La nostra Referència. I a més a les línies, el número de comanda oberta i número de comanda Oberta.
Quan fem l’albarà, sigui per on sigui (des de la comanda de vendes o registrant un enviament), s’haurien de traçar aquests camps tant a la capçalera com les línies, a les línies tenim a més la informació de la comanda oberta.
Històric Factura: Només a les línies, traçar tots els camps anteriors més el número d’albarà.
Tant si facturem des de la comanda o amb “Portar albarans”, ens ha d’agafar tota la informació en el temporal de factures i després traçar-lo a l’històric.
Configuración de control de riesgo en la configuración de la contabilidad. Podemos decir que queremos el control, de manera, que por aquellos clientes que también lo tengan, no solo saca un mensaje informativo como el estándar en el momento de lanzar el pedido para servirla, sino que te bloquea el cliente y no permite hacer la venta cuando este llega al crédito máximo o deuda vencida.
Solo los usuarios autorizados podrán modificar esta configuración al cliente.
Dark
Light
Dark
Light