Millora la gestió de projectes i serveis dins de Microsoft Dynamics 365 Business Central amb funcionalitats avançades que optimitzen la planificació, execució i seguiment de tasques.
Porta la gestió de serveis al següent nivell
Amb Outils OSSII, transforma la manera com planifiques i gestiones els teus projectes i serveis.Automatitza processos, millora la traçabilitat i optimitza la comunicació amb els teus clients i equips, tot integrat dins de Business Central.
Planificació avançada de serveis
Crea línies de planificació amb diferents freqüències (diària, setmanal, mensual, etc.) a partir de tasques existents, adaptant-te a les necessitats específiques de cada projecte o servei.
Assignació automàtica de clients
Assigna automàticament clients als projectes o serveis, facilitant la gestió de la facturació i la relació amb múltiples clients en diferents projectes.
Gestió de referències d'articles
Gestiona referències d’articles tant de clients com de proveïdors en les línies de planificació, agilitzant la facturació i la compra de productes relacionats amb els projectes o serveis.
Traçabilitat millorada
Visualitza informació clau del projecte o servei i de les tasques directament en les línies de planificació, com la descripció del projecte, el codi i la descripció del client, i la descripció de la tasca.
Comunicació integrada
Envia correus electrònics als responsables i recursos assignats a les tasques planificades, millorant la comunicació i el seguiment dins de l’equip.
Integració amb el mòdul CRM
Assigna contactes a les planificacions i gestiona la comunicació amb els responsables i recursos relacionats en les tasques planificades, tot integrat amb el mòdul CRM de Business Central.