Un servei complet de suport inclòs per a usuaris AUTOSERVE i A la CARTE
Els usuaris dels plans Autoserve i A la Carte tenen una línia d’atenció exclusiva, on es dóna resposta als seus dubtes d’operatòria i incidències d’ús. A través de Supportdesk, els nostres usuaris tenen atenció del nostre equip professional de tècnics i consultors.
SENSE LÍMIT TEMPORAL NI QUANTITATIU
Estem al teu costat, sempre
Durant tot el temps que tinguis el teu pla actiu, tindràs dret a usar el servei Supportdesk Express. No posem límits a les teves consultes, més enllà que el seu contingut es correspongui amb l’objectiu: consultes d’operatòria i incidències del servei, una vegada el programari estigui operatiu i s’hagi convertit en la teva eina de treball.
FÀCIL ACCÉS
Com sigui més còmode per a tu
Pots accedir al servei Supportdesk Express de la manera que sigui més còmoda en qualsevol moment. Pots contactar via telèfon, mail o mitjançant un formulari perquè puguis contactar amb els nostres tècnics en tot moment. A més tindràs seguiment del cas via email. Utilitzem les eines de Microsoft com Microsoft Dynamics 365 Customer Service per a realitzar el seguiment dels casos i et donarem accés a Microsoft Teams, un espai on compartir documents i conversar quan el necessitis.
Tens algun dubte?
Hem intentat explicar-ho de la manera més clara possible, però segurament tindràs molts dubtes sobre el servei, és normal. Per això, et donem la possibilitat d'agendar una videotrucada amb algú del nostre equip perquè pugui resoldre tots aquests dubtes i pugui ampliar-te la informació. T'aconsellarem sobre quin és el millor escenari segons la situació de la teva empresa i les necessitats que teniu actuals i futures.
Implantació de Microsoft Dynamics 365 Business Central d’una manera ràpida i senzilla